The stars will guide us through our darkest times.

Godkväll!
Hade en mycket trevlig Valborg med fina vänner och en fin pojkvän.
Jag och Heidi slutade tidigare från jobbet så jag åkte hem direkt och käkade lunch och vilade lite framför tvn.
Vid halv 5 åkte jag och hämtade Vincent från bussen.
Kollade på lite Supernatural och skjutsade ner mami till grannen. Sedan kom Erica så då grillade vi hamburgare till middag!

Drog sedan vidare bort till Erik där det var festligheter!
Jäättte kul att träffa alla, trevliga, roliga, knäppa och konstiga människor :')
LOVE IT!
Ni är så bra allihopa.
Minns inte vilken tid jag och Vincent kom hem.
Inte allt för sent iallafall!


Imorse vid 9 var jag pigg.
Huvudvärk, men jävligt pigg.
Tröck i mig painkillers och klev sedan upp och käkade frulle själv. Vincent var nämligen inte lika pigg som mig.
Vid 11 klev även han upp.
Kollade lite på tvn och han gjorde frukost till sig själv.
Skjutsade in honom till 2 tåget. Efter det åkte jag och spenderade lite tid med Sofie.
Käkade en redig pizza och drack cola.
Åkte till Sibylla så jag var där 15.15, skulle börja jobba 16.
Men fick hoppa in och jobba på en gång.
Slutade kl 20, åkte till Alexander och surrade lite med honom, seeedan hem!


Kom hem för en halvtimme sedan ungefär. 
Har intagit ett sovläge med The killers i högtalarna.
Imorgon blir det jobb x2. Städ 6-14, sedan Sibylla 14.30-19.30.
Går det bra för mig att finna tid att packa? Nej.
Men det ordnar sig.
Godnaaaaaaaattt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0