För om jag tar i för löst, har jag förlorat allt imorgon bitti.

Godkvälll.
Nyss hemkommen från stan där jag först fikade med min kusin och hennes vän,
käkade med Emma, träffade Vincent en sväng, solade, och hälsade på Sofie på hennes jobb!


Jobbade på GIF igår.
Tycker om att jobba på arenan, även fast mitt humör kanske inte var det bästa.
Men det gick bra ändå!
Började 15.30 och slutade 22, var hos mormor vid halv 11 och somnade alldeles för sent.
Har nämligen fått min hemska hosta igen. Dödsjobbigt.
Och självklart är det som värst när man ligger ner.
Skit liv.


Sov 3-4 timmar innan det var dags att kliva upp för att jobba.
Spydde upp slem på jobbet - frisk? Javisst!
Men det blev lite bättre senare som tur var.
Dock är det lika illa nu när ligger i sängen. Undra hur det ska gå att somna...
Fml

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0