And I'll find strength in pain, and I will change my ways.

Har varit allt annat än aktiv här sedan jag kom hem från Kreta.
Hur har jag haft det ute på medelhavet? Jooo.. SKITBRA!
Riiiiiiiktigt härligt med en redig semester.

Har fått några frågor om hur utelivet var där..
Har ingen som helst aning :D
Solade och badade hur mycket som helst. Gick på många promenader och handlade lite grejor.
Det var en otroligt skön semester.
Drack vin till maten, någon drink och shot efter maten och några cider på hotellet.
Inte mycket mer än så.
Och skönt var det!
Klev upp runt 8 varje dag och behövde aldrig känna sig bakis eller seg.
Det går inte att beskriva vilken underbar vecka jag hade där på Kreta.
PLUS! Jättebra sällskap!

Men sen kom man såklart tillbaka till verkligheten!
Började med att träffa Vincent bara några timmar efter att jag kommit hem. Han stannade till på söndagen då jag skjutsade in honom till tåget. Drog en runda på Birsta, tog med mig Annica hem som tog ut mitt löshår och klippte mitt hår!
Jätte skönt med kort hår nu.
Måndag: 8 timmar städ + 7timmar Sibylla.
Tis: 8 timmar städ + 6timmar Sibylla.
Ons: 8 timmar städ (Skulle egentligen jobba 5tim på Sibylla, men jag verkligen inte).
Tors: RÖD DAG!!! LEDIIIIG.
Fre: 8timmar städ.
Lör: 6timmar Sibylla.
Sön: 6 timmar Sibylla.
Det var denna vecka det.

Självklart har jag hunnit göra lite annat mellan jobben.
Tors-fre var jag med Vincent. 
På fre var jag med Erica, Fanny och Fredrik.
Igår var jag och Fanny och solade och käkade kinamat, sedan tog jag med mig Emma hem och spenderade resten av kvällen med henne!

Idag käkade vi Subway till frukost, och drog sedan och solade.
Var på jobbet nästan 1,5timme innan jag började.
Har haft vääldigt mycket folk under middagen, men det lugnade ner sig senare på kvällen.
Jobbade med Elina och hon var kvar enda till 21, så det gick fort då vi var två hela kvällen.
Fruktansvärt skönt.

Annars dåå..
14 timmar jobb imorgon.
Först städ sedan GIF match.
Totalt 71timmar nästa vecka.
Fattar inte varför jag orkar leva. Haha

AJÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0