You give it all, but I want more.

Vilka skitdagar det har varit. 
Igår jobbade jag 14timmar. Mådde äckligt dåligt efteråt med huvudvärk och illamående. 
Ville åka hem till mormor och sova eftersom jag inte kände mig allt för säker på att köra bil hem. 
Men kom på att jag inte hade med mig några kläder, så det blev att jag åkte hem ändå med världens sämsta humör.

Hade sovmorgon imorse. Till 07.30!
Jätte skönt. Eller?
Vaknade, huvudvärk. Illamående. Spydde upp slem. Kollade febern men nixxxxx, ingen feber!
Inte det minsta sugen på att äta frukost, så jag tog med mig två äpplen i bilen som jag smaskade på.
Kom till BSK där utbildningen är. Fick reda på att Ida - vikarien som ska vara på mitt och Barbros dagis medans vi har utbildning, var sjuk. Och vi blev då tvugna att åka dit efter utbildningen och städa. 

KUUUL...... Så jävla less. 
Två timmar senare hade jag stress-städat bort det värsta där. 
Skulle åka hem, men åkte till Sofie istället och tog en kopp te. Helt perfekt.
Kom hem för mindre än en timme sedan. 
Fick lön igår så ska föra över pengar till pappa för min avbetalning på bilen. 
Billigt och så att ha bil. Försäkring för 400kr/månad. Skatt 2300kr/år. OCHHHH Bensin för närmare 16kr/liter.
Dessutom kostade bilen 37000.

Idag är jag en: Orka leva liksom.
Hoppas att morgondagen blir bättre. Och om allt blir som planerat så blir det en fika med Emma efter utbildningen.
Och på torsdag när vi är klar med utbildningen ska vi städa dagisen igen plus Ala skola. 
Kommer säkerligen ta minst 5timmar.
Vi får ingen betald övertid, utan vi får ta ut timmar.
Men det funkar ju det med!

Döds trött. Och less.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0