Will I spend my life wondering what could have been, if I didn't throw it away?

Or will I struggle on and find another path for myself?

Jag har haft en av de bästa dagarna på länge tror jag!
Åkte efter jobbet till stan och umgicks med min älskade bästavän, Sofie.
Käkade Subway, drack en stor te på Ch, shoppade loss böcker på Erikshjälpen, köpte mig äntligen en vårjacka i Birsta, ochhhhhhhh fyndade lite på dollars!
Får lön på tisdag men det sket man väl i.

Skulle kunna skriva hur långt som helst om hur mycket jag älskar min princess, men det skulle bli en hel novell.
Är överlycklig över att hon är min vän, för tro mig när jag säger det, hon är världens bästa vän

No one could ever know me,  no one could ever see me.
Seems you're the only one that knows, what it's like to be me.
Someone to face the day with, make it through all the rest with, someone I'll always laugh with.
Even at my worst I'm best with you.

I love you everyday, and twice on sundays. 
Puss på dig älskling. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0