We ran like vampires from a thousand burning suns, but even then we should have stayed.

SÅ JÄVLA TRÖTT.
Igår jobbade jag 12timmars, det var jobbigt. Dödstrött när jag kom hem men jag skulle promt se på Det okända, bara för att det handlade om Boda borg i Torpshammar. Hehe nördiG. 

När jag vaknade imorse så kändes det inte som att jag hade sovit något. Var tröttare än vanligt.
Kan ha berott på att det var tisdag? Heidi och jag snackade om det förra veckan att tisdag är den mest värdelösa dagen som finns!
Vårat tänkade om alla dagar:
Måndag: "Jobbveckan har börjat. Ääh, den måste ju ändå börja någongång!"
Tisdag: "Allvarligt, det är bara tisdag. Fyfan vad värdelöst."
Onsdag: "OOhh snart helg!"
Torsdag: "Helt sjukt att det är fredag imorgon! Veckan har gått så fort!"
Fredag: "HEEEEEEEEEEEEEELG!!"

Efter jobbet idag så var jag och tränade. 
Det är på tiden att jag tar tag i det igen. Det var lättare förut, då jag jobbade några meter ifrån gymmet, men nu jobbar jag i Söråker, och jag tränar i Timrå. 

Vad händer mer då i mitt sjukt intressanta liv? 
Imorgon står jobb på schemat samt APT möte. Efter det ska jag hem till Cissi och hjälpa hennes son med läxorna. 
Får se vad det mer hittas på!

Nu ska jag helt seriöst sova.
Nu ljög jag, jag ska tvätta av smink och fläta håret först. 
Sen så blir det att sova.
GUD SÅ SKÖNT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0