People I've loved, I have no regrets. Some I remember, some I forget.

I brist på saker att göra denna kväll så kopierade jag en lista från Johannas blogg!


Vilken svordom använder du mest?
haha använder: helvetes jävla fanskap eller något sånt på en och samma gång oftast.
Äger du en iPod? japp! en silvrig ipod nano som jag haft sedan jag gick i 7an!
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 05.00 när jag börjar kl 06.00 och 05.30 när jag börjar 06.30.
Hur många resväskor äger du? ingen egentligen. Brukar låna mamma eller syrrans. Och så har jag fått en mindre rullande väska av min farbrors brud!
Använder du flip-flops? nix
Var köper du dina matvaror ifrån? haha köper sällan mat jag.. Blir väl på första bästa ställe
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? tar den nog, men jag gillar att vara med på bild också, fast bara om bilden blir bra! haha
Vilken var den senaste filmen du såg? the hot chick hemma hos johänis!
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? med en vän som har barnfamilj eller med en vän utan barnfamilj, jag trivs i det mesta sällskapet!
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? egen lägenhet eller fly landet och flytta till london.
Har någon någonsin kallat dig lat? har väl fått höra det några ggr från pappsen haha
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? har väl hänt
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? har inte kvar den i rummet längre, så jag vet inte
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? foo fighters tror jag nog, dave grohl är en gud
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? minns inte, har någon säkert gjort
När var senast någon stötte på dig? haha förra veckan
Vad åt du till middag senast? en macka på ch!
Använder du huvtröjor? har inte gjort det sen jag gick på sörberge
Kan du vissla? ohja!
Vem var den senaste som ringde dig? emma ringde precis när jag klev ur duschen nu ikväll!
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? snabba och livsfarliga! älskar karuseller
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? känns som att jag inte har någon ovänn, men man ska väl inte lita på allt och alla
Vilket riktnummer befinner du dig i? 060
Tittade du på tecknat när du var liten? yes!
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? haha vet inteeeee
Hur många syskon har du? en syster på 22år! hehe oldie
Är du blyg inför det motsatta könet? nej, men förr var jag
Vilken film kan du alla replikerna till? ingen alls tror jag
Äger du några band t-shirts? två stycken ramones, en guns and roses, en rise against, en sex pistols & tre nirvana!
När flög du senast? i höstas! LONDON BABY
Hur många stolar står kring ditt köksbord? fyra
Läser du för skojs skull? hahha nej och det kommer aldrig hända
Pratar du några andra språk? engelska, kan väl några ord spanska också från högstadiet
Diskar du din egen disk? diskmaskin
Har du gråtit offentligt? räknas vängåvan i stan i ettan på gymnasiet?! haha världens känsligaste dag
Har du en stationär dator eller en laptop? laptop
Försöker du alltid lära dig nya saker? nej, men det är roligt att lära sig något nytt! bara jag är bra på det :D
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? vill först och främst fylla i min tattoo innan jag gör någon till
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? tycker inte att det har någon betydelse.
Kan du kasta macka? har kunnat! vet inte hur det är med skillsen nu
Har du någonsin varit i Jamaica? nix
Vad har du med dig in på bion? sällskap
Vem var din favoritlärare och varför? micke! han var riktigt bra
Har du dejtat någon av en annan religion? nix
Vad har du för väder? snöigt!
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? matte, eftersom det bara var matte a, och jag var bra på matte a. sedan gillade jag även historia.
Gillar du att flyga? älskar känslan
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? omtänksam, humor och snäll
När sov du senast på golvet? efter nyår hemma hos amie, fast på en luftmadrass dårå!
Vilken är din favoritdrink? passoa passion är god
Gillar du din boende-situation? klagar inte. önskar dock att det låg närmre jobb och vänner
Vilken är din mammas hemstad? sörberge tror jag?
Din pappas hemstad? indal
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? lärt mig att fungera no matter what. dock är jag väldigt lite människa när jag sovit några få timmar. men försöker sova runt 8-9 nu på vardagarna eftersom jag kliver upp så tidigt.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? fullbokade: ja. stressiga: nej. får väldigt ofta höra från människor och även nya människor att jag verkar vara en lugn person. stämmer ganska bra det
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? kan jag inte påstå
Vilken är din favoritfrukt? äpppleeeee
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? mamma som köper det mesta
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 20 i december
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? haha ja väldigt. kan störa mig riktigt på felstavningar
Tror du på liv på andra planeter? kunde nästan inte bry mig mindre
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? arg... minns inte. kanske en i fritidspersonalen på vivsta
Vad var det senaste du åt? spaghetti och köttfärssås
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? samma
Hur valde dina föräldrar ditt namn? dom tänkte först ge mig namnet "johanna", men eftersom det redan fanns en johanna i ljustorp så fick jag heta hanna, för det var jag ensam om att heta!
Gillar du senap? jaaaaaaa
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? orka leva liksom
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? bara när jag är riktigt självmordsbenägen
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? haha vet intäää
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? nej
Tycker du om att krama folk? LOVE IT
Skulle du säga att du är trendig? absolut inte
Äger du en digitalkamera? yes!
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? haha vet inte, någon cool
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? mer förr än nu, eftersom jag själv glömmer ibland, så förstår jag att även andra gör det
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? läser inte böcker
Tycker du att du är attraktiv? haha absolut inte
Vad är du allergisk mot? katter och penicillin. kan även bli lite känslig mot vissa hundar
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? åhnej. kött <3
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? hans? haha nej jag vet inte. 

Det var det.
Nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0