Now I just act like I don't remember.

Vilken helvetes vecka.
Kvällsjobb mån-tors.
Igår efter utbildningen blev det direkt en fika med Emma.
Eller ja, jag kom på när jag var på motorvägen i Timrå att jag skulle behöva tanka och tvätta bilen.
Gjorde ju derå. Så stackars Ema fick sitta och vänta i sin ensamhet i 1timme på mig :(
Tvättkö </3.

En te senare så hängde hon med mig bort till Söråker då jag skulle städa dagiset där.
Vid 8 tiden så drog vi tillbaka till stan och middagsdejtade på donken.
Super kul var det iallafall!

Idaaaag efter utbildningen drog jag bort till Söråker direkt och städade mina två dagis. Två och en halv timme senare så var jag klar. Skulle egentligen bort till Ala och hjälpa Heidi, men hon var redan klar hon!
Sååå.. svängde förbi Johanna på hemvägen och pratade av mig lite.
Blir en helkväll där imorgon, ska bli trevligt!

Kom hem för lite mer än en timme sedan. Dödstrött. Så jag ska nog sova på en gång.
ADJÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0