Life ain't that good that it's worth dying for.

Idag hände något väldigt roligt, OCH äckligt.
Skulle käka lunch på Söråkersskola med Barbro och Marianne. 
Barbro frågar Marianne: "Har du en blomma på benet?"
Marianne: "AHHHHHHH....!!!!!!!!"
Jag: *går och kikar*
Jag skriker: AHHHHHHHHHH DET ÄR EN VANDRANDE PINNE!
FATTA, EN FUCKING VANDRANDE PINNE PÅ BENET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Marianne håller på att avlida. Fullt förståeligt. 
Hon fick gå med den på benet till sitt klassrum och lägga tillbaka den i sin lilla...bur? Inglasad bur? haha vad fan hetere.
Ni fattar.
Dog. 

15.00 var det personalmöte på Arenan ang. jobb på GIF matcherna.
Efter det tog jag en te med Erica på Ch, sedan blev det kinamat!
Åkte hem, skulle köra upp för våran svinhala backe men kommer inte hela vägen upp. Det tar stopp i det brantaste partiet sedan glider jag bakåt utan kontroll. Trodde jag skulle dö. Bilen står där nu, men pappa är inte hemma och kan då inte få bort den, och jag är trött och ska sova. Så han och mor får fixa det där om det går. HOPPAS. Så jag kommer iväg till jobbet imorgon.
SKämtar inte. Våran väg är en isbana. Inge sand eller grus heller. 
FmL

Kommentarer
Postat av: Johanna

vi sandade med kattsand i våran backe! Hahah

2012-03-09 @ 22:49:21
URL: http://johannanilssons.devote.se/
Postat av: hanna

ohhh.. funkade det bra? :D

2012-03-10 @ 17:01:40
URL: http://hlou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0