It warms the inside just like it should.

Godkvälll. 
Träffade Emma E i stan efter dagens jobb. Hur kul som helst att få se hennes ansikte igen!
Var ett tag sedan!
Fikade på Ch och drog en vända på stan. 
Planerade även att hon ska hänga med mig på trav på fredag, kuligtttt :).

Moster har skickat hem massa vitaminer nu så jag håller mig frisk. 
Det jobbiga är att jag är värdelös på att komma ihåg att ta dom. Men har fått en liten ask som jag fyller varje dag med vitaminer som skall tas varje morgon och kväll. Ska fan skärpa mig. Jobbar man på dagis så kan det ju hända att man blir sjuk, eftersom barnen ofta blir det. Var in på kontoret och fick handdesinfektion av chefen också. Välbehövligt.
Satte mig på pappas kontor där och skrev ut ett veckoschema också. Är supernöjd över att jag nu har gjort det, känner mig duktig!

Imorgon blir det jobb till 2, sedan direkt in till stan för ett personalmöte på Arenan om jobb på GIF-matcherna.
Sennn.. ska jag till mormor för att färga hennes hår. Stannar nog över där också.

NUuuuuu ska jag glo på lite Supernatural sedan sova!
Igår somnade jag innan 8, dödsskönt!
Ajöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0