I think if one of us is going to suffer, why shouldn't it be me...?

Godkväll.
Jaaa, min vecka har såklart bestått utav jobb, och jag trivs hur bra som helst på det nya stället!
Har bott lite grann hemma hos min fin fina vän Cissi ons-fre.
Lekt lite med barnen och myst med kvinnan!

Är hos henne nu också!
Sötis Isabell höll på somna på mig när jag låg i soffan. Vill bara ta med henne hem! :')


10.30-16.30 imorgon på Sibylla, därefter utgång med min snygga Emma-vän som blir 20!
10.30-20.00 på söndag.
Skit kul, verkligen.
På något sätt tycker jag att jag förtjänar att inte ha något liv.
Hahha jag är så jävla störd ibland. Tycker synd om mig själv i efterhand.
Vet inte, blev på lite halvtaskigt humör nu ikväll av andra anledningar.

Nu ska jag och Cissi mysa framför en tjejig komedi som jag laddade ner tidigare ikväll.
Sedan blir det sovdags! Är helt slut jag.
Adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0