I hope you're happy with yourself.

Igår var jag med Sofie heeeela kvällen. 
Var så fint, för Sofie är det ultimata sovsällskapet. Hon ligger alltid helt still i hörnet och rör sig knappt.
Sååå.. jag får mycket space och blir tydligen väldigt ego. Vaknade någongång mitt i natten och såg att jag hade lindat in mig i ALLT täckte, och Sofie låg helt utan. Sket väl jag i. Hahha är sån hemsk människa när jag är trött och ska sova. Hon hade vaknat lite senare och dragit på sig en filt iallafall :]

Käkade frulle och kollade lite på tv. Skjutsade hem henne och drog och tog en fika med Cissiiii!
Så kul att träffa kvinnan igen. Mycket att ta igen!
Drog därefter hem till Johanna där jag spenderade resten av dagen. Det har varit en riktigt bra dag! Fika och en massa prat. Helt perfekt.
Gud så bra hon är!

Kom hem för lite mindre än två timmar sedan. 
Har inte gjort mycket vettigt. Umgåtts med datorn bara!
Jobbar 14timmar imorgon, så tänkte väl sova närsomhelst.
Adios!


Kommentarer
Postat av: Johanna

puss på dig!

2012-03-26 @ 20:08:47
URL: http://johannanilssons.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0