I don't ask for much, truth be told I'd settle for a life less frightening.

Helgen slutade bättre än vad den började. 
Vincent kom hit igåååår så vi har mest bara varit hemma hos mig och slappat. 
Släppte av honom vid tåget vid 2 tiden och åkte upp till Södra berget med Sofie och fikade lite där.
En timme senare satt vi även på Ch och fikade, ochhhh en middag på Subway, OCHHH lite mys på våran favorit plats, OCHHHH lite impulsivköp på Ikea. Denna gång blev det 18st svarta tallrikar, 6 vanliga, 6 djupa och 6 lite mindre. Ett kit liksom. Samt 3 kastruller!.

Kollade igenom förut hur mycket flytta-hemifrån-prylar jag har. 
Det är en hel del.....
2 stekpannor liksom? Plus att jag har 2300kr i presentkort på ikea som jag ännu inte använt. 
Sparar det till en soffa någongång framöver!

Nejjjjjjj så, min helg har bestått av dom finaste människora.
Några Ch bilder från det också har jag ju!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0