Why should I even bother?

Värdelös på att uppdatera <3
Jag jobbar som vanligt hela dagarna.
Har suttit och hållit Sofie sällskap på hennes jobb tre ggr denna vecka.
Har tydligen alldeles för lite att göra...

Igår hängde hon med mig hem innan jag skulle åka till Ånge, och vi kom på att vi umgås alldeles för sällan.
Vi gör verkligen det! Haha, man känner sig ju nästan nykär varje gång man ser hennes ansikte.

Åkte upp mot Ånge till Vincent så jag var här vid halv 11.
Kollade på film, men jag var så trött så jag somnade efter halva.
NUuuu ligger han och spelar tvspel och jag roar mig så gott det går med datorn.

Åker hemöver imorgon, tänkte dejta Sofie i stan direkt, sedan åka och jobba lite så jag slipper kliva upp halv 3 på natten för att hinna med mig. Skit liv.
Hade en riktigt känslig dag igår.
Chefen ringde mig och sa att dom hade ringt från Bäckmo förskola och sagt att dom inte fått det städat.
Jag blev arg. VAR JU DÄR MER ÄN 3 TIMMAR KVÄLLEN INNAN?!?!?!
Gick och pratade med dom och kunde absolut inte låta trevlig.
Ser inte fram emot att städa hela det dagiset hela denna vecka.
UÄÄÄHH.
Det är därför jag kommer vilja vara där kvällen innan och göra det.
Så jag slipper träffa dom.
Sjukt löjligt av mig, men det går väl över så småningom.

Men justja!
Jobbar ju bara mån-tors denna vecka!
Midsommarafton på fredag ju. LEDIGHEEEEET
Kommer ju bli dödsskönt.
Dock inga planer ännu, men det brukar inte ta så lång tid innan jag finner något roligt att göra!

Nu ska jag roa mig med något annat.
ADJÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0