I get scared but I'm not crawling on my knees.

Har varit och firat min bästaväns student idag.
Blev tårögd på riktigt när jag såg henne komma ut på scenen.
Så glaaad! <3

Ikväll kom Johanna och Anna och glodde på film med mig.
Alltid trevligt med sällskap!

Men nu jag varit själv i två timmar och jag håller på att dö av depression.
Hatar verkligen att inte ha något att göra.
HATAR.
Så fruktansvärt bortkastat.
Det är fan mer värt att jobba hela helgerna.
Jag menar, jag har ju sällan så mycket annat för mig.
Älskar att jag byter åsikt om det hela tiden..

Tänkte på det också..
Hur det ska gå för mig att flytta hemifrån om jag absolut inte vill vara själv?
Sällskap är nog det bästa jag vet.
Det behöver inte vara att sitta och prata hela tiden eller göra något jämt. Utan att bara ha någon med sig.
Ligga halvdöda i soffan och glo på tv utan att behöva säga så mycket.
VAD SOM HELST. SÄLLSKAP. JATACK.
Varför jag grinar över det här är för att mina föräldrar drog till Åland i torsdags.
OCHHHHH jag kommer sova själv inatt och imorgon natt.

Hatar att leva atm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0