There ain't no right, when there's a wrong.

Idag har det inte varit vilken måndag som helst... 
Idag var en jobba-med-Louie-dag! Vi jobbar aldrig tillsammans längre, så det blev extra trevligt att spendera 4timmar inne på Sibylla med den kvinnan en dag som denna. 

Låg och sov i 5 timmar förut idag. 5 TIMMAR!!!!! 
No life frågetecken
JOooooo, men vad ska man annars göra mellan de två jobben? 
Dö tid mellan 10 och halv 5. Brukar ju kunna åka och träna, men nu är jag förkyld, så det är lika bra att låta bli så inte min härliga hosta blir värre. Alla är ju liksom busy då. Jobb eller skola. 
Jag vill ha heltiiiiiiid.

Mer då?
Nej jag vet inte. 
Ska glo på ett serie avsnitt sedan sova. 
Om jag kan dvs. 
VARFÖR 5 TIMMAR?
Ångest. 
Köpte med mig cola efter jobbet iaf. 
Lär ju överleva. 

SLEEEPTIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0