The optimistic me.

Med en hosta som fick mig att vilja dö inatt och imorse. 
Hur mycket sov jag? Sov jag i huvudtaget? Varför var jag vaken när pappa ropade på mig innan klockan 5 imorse? Varför kan jag inte bara få sova en hel natt för en gångs skull såhär på vardagarna. 
Jobbar heltid hela veckan så det kan behövas! 

Idag har jag jobbat med Fanny stora delar av dagen! 
Mycket trevligt sällskap.
Hon följde även med mig på sjukhuset då jag skulle justera om min bettskena. Vi passade även på att käka lunch där! 
8timmar städ och sedan blev det 5timmar Sibylla med Johanna. 
Fick ett gulligt sms några timmar innan: Yayyy jag jobbar med dig idag! :D :D 
Sånna småsaker gör så att mina mungipor hamnar uppe vid öronen.

Min sjukt försenade 18års present är påväg också!
Har kommit överens med syrran om vart vi ska åka och det lutar nu mot Berlin, Tyskland i mars någongång. 
Ska bli riktigt skönt att få några dagar ledigt.

Annars dååååå....
En rätt så busy vecka som vanligt. 
Morgondagen kommer bestå utav 8timmar jobb, därefter blir det att umgås med en efterlängtad Louise.
Vandra lite på stan, middag och bio!.

Skiter i att kolla på något serie avsnitt ikväll.
Är så trött och kommer väl ändå hosta ihjäl mig hela natten. 
OCH DET GÖR SÅ ONT ATT HOSTA.

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0