I've got nothing left to hide.

Helt alone hemma hos Sofie och bara väntar på att hon ska komma hem och umgås med miiiiggg!
Tror det har blivit någon knäpp sjukdom att jag inte kan vara själv längre. Verkar som jag har blivit alldeles för van vid att alltid ha folk runt omkring mig, och jag gillar det! Nu har jag varit själv... tre timmar kanske? OCH DET ÄR SJUKT DEPRIMERANDE. Har med tiden blivit en sån fruktansvärt social människa, och vill aldrig att någon tid ska gå till spillo.

Jag jobbar, sover, och umgås.
Hahahhaaaaaaaa avlider, på riktigt, det är det enda jag gör. 
Sitta hemma och kolla på serier och filmer hela dagarna? Nej, det händer väl att jag ser något serieavsnitt innan jag ska sova, men det är för att jag ska bli tröttare så jag somnar fortare så jag sedan kan åka iväg och jobba. 

Hade en oerhört otäck marddröm inatt. Låg på mage i hopp om att jag skulle somna...
Och ja, jag somnade nog till lite! Drömde att jag blev mördad, skjuten i ryggen ett flertal ggr. 
Jag sa: "DÖDA MIG INTE, JAG GILLAR MITT LIV!!!!!!!!" Sket väl han i, sköt mig hur många ggr som helst. 
Vaknade och hade ont i hjärtat. KÄNDES SÅ JÄVLA VERKLIGT.
Ge fan i att döda mig i mina drömmar. Jag vill inte dö, okej?

Imorgon tänkte jag umgås lite med Cissi och sedan dra på fest!
Som vanligt är väl mina dagar alltid fulla, såå på söndag ska jag förmodligen ta en fika med Emma, därefter jobb 16.30-21.30!
Åååååååh vad jag älskar att ha dagarna planerade. Mycket enklare då.
Börjar bli ett planeringsfreak precis som storasystern min. 
OMG. 


Bild från idag.
MÅSTE färga håret snart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0