It just takes some time.

Hade en sjukt bra start på dagen - BILEN STARTADE INTEEEEEEE. 
Efter lite försök av mormors granne att hitta batteriet på bilen så gav han sedan upp och lånade mig mormors bil.
Batteriet sitter nämligen i bakluckan, och självklart hade jag ingen aning om det. 
Kom 06.07 - 7minuter försent, men sa till redan 05.40 att jag inte fick igång bilen, så det var lugnt!

Jobbelijobb framtill 10,
därefter åkte jag och lämnade bilen hos mormor, och tog min egna och åkte och tränade.
Känner jag min kropp rätt så kommer jag nog vara stel i knät imorgon.

Åkte och käkade middag på Ch med Cissi. 
Hur trevligt som helst att sitta och prata massa strunt med henne och Maria! 
Planerar en tjejkväll i februari, lär bli väldigt skoj! 

Lämnade stan runt klockan 7 och stannade på Sibylla för att göra Linda sällskap en stund. 
NUUU är jag hemma. Känns alltid som att jag varit borta en evighet när man kommer hem och mamman säger: HEJ! Kul att se dig, var ett tag sedan! 
Och det är så skööööööönt att komma hem efter att ha sovit hos mormor i två dagar. 
Finns ju ingenting att göra där.. Jobbar på kvällen och åker sedan dit och sover. Finns ju inte direkt någon dator som man kan döda lite tid vid. 

Ska lägga mig och glo på någon film. 
Morgondagen kommer att bestå utav jobb, träning och Vincent. 
WIiiiiiiiiiih.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0