I'll be there just to watch you fall. So don't push me, I've got nothing to lose.

En hektisk vecka som vanligt.
Umgåtts och jobbat! 
I onsdags var jag och Sofie hemma hos Ina och kollade på film. Jätte mysigt och trevligt. 
Valde att se en skräckfilm och en komedi. 
Minns knappt något av komedin, skräckfilmen tog över mina tankar totalt!
Varför lär jag mig aldrig att jag inte ska se sånna filmer? :):)::))
Anyways. 
Skulle sova hos mormor, men det gick åt helvete. Kunde iiiiiiiiiiinte somna!
Satt mig i bilen och började köra mot Timrå. Ringer Fanny:
- "HEJ!!! FÅR JAG SOVA HOS DIG!?"
- "Hej, ja kom du.."
-"VÄCKTE JAG DIG!?!?"
-"Ja...".
Stackars Fannsy. Men jag kunde nog inte sova bättre :].

I torsdags lyckades jag köra fast med bilen utanför Sibylla då jag hade hälsat på Johanna. Bra jobbat Hanna!!! 
35-40min senare då chefen samt Linda och Johanna hade skottat och dragit upp bilen så begav jag mig till Maria och färgade håret. Var där stora delar av kvällen, men det var värt det. Nu är det mörkbrunt!.
I helgen har jag varit med Vincent. Klippte hans hår i lördags, och för att vara första gången jag använder en sax på en karls huvud, så blev det bra! :D 
Senare samma dag gjorde vi succé hemma hos Erica. 
Hon och jag passade även på att kika på lite London resor. IHHHHHHHH LONDON!!!!!!!!1

Idag då. 
Käkade tårta till frukost eftersom mor min fyllde år igår. 
Skjutsade in Vincent till tåget, åkte hem till Amie och umgicks med henne och Sofie en stund, åkte och jobbade, hostade tills jag spydde, åkte hem. 
En väldans tur att jag gjorde det sistnämnda precis när jag skulle sluta. 
Så jävla äckligt. 

Hemma nu. Har börjat få ont i halsen när jag sväljer. Sjukt underbart. 
Tror jag har saker att göra exakt hela veckan också. Underbart. 

SSSSLEEEP TIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0