I like to keep things honest.

En heldag med jobb. 
Ringde och väckte Sofie halv 12 och sa att hon skulle kliva upp och börja plugga. 
HEJ MAMMA HANNA! Jaaaa, klart hon skulle göra det liksom!
Åkte sedan tid efter jobbet och knackar på dörren. En nyvaken kvinna i morgonrock kommer och öppnar dörren - Sofie. Har helt omedvetet varit en mean jerk mot henne halva dagen. 
Stackarn. 

Har varit i stan och fikat, sedan spenderade jag och Sofie stora delar av kvällen hemma hos Ina.
Såklart väldigt trevligt. Käkade middag och kollade på film!
Hennes pappa/min hotell och restaurang lärare på gymnasiet/min f.d chef på arenan, sa vid matbordet:
- "Var det inte du som gillade Svampbob?! Du ritade honom överallt på mina whiteboard tavlor!"
- "JOOooo, men du får mig att framstå som en 10åring :(".

Nu är jag hemma iallafall. Lyssnar på några gamla Green day låtar. 
Skämtar inte när jag säger att jag ska kliva upp klockan 4 imorgon. 
Varför? Jo, jag och Erica bestämde oss för att börja jobba kl 5 på Vivsta för att vi ska hinna med oss. 
Det är mycket att städa där, sedan ska vi även hinna ta två stycken dagis. Allt ska hinnas med på 8 timmar. 
Har en arbetsintervju med chefen klockan 3, ochhhhh sedan ska jag umgås med Louie!.

MEN.
Har en fruktansvärd huvudvärk och hosta, och inte fan blir det bättre av att jag ska upp klockan 4 imorgon. 
PÅ riktigt, klockan 4. Bor i ljustorp. Åker hemifrån HALV 5.
Vill dö av tanken. 

ADJÖ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0