I can't do everything, but I'd do anything for you.

Börjar få en väldigt jobbig hosta. 
Intressant va? 
Får jag samma hosta jag hade i somras så avlider jag. Då hostade jag tills jag spydde flera ggr. 
Jävligt jobbigt må jag säga!

Var hemma hos Cissi igår och umgicks med henne och kidsen. 
Väääldigt trevligt. Sötaste barnen! 
Senare mot kvällen drog jag och Erica på fest hemma hos Fanny. 
Riktigt roligt :D BÖR göras om inom en snar framtid!

Och idag sov jag hur länge? Jo jag klev upp strax innan 2 med en fruktansvärd huvudvärk. 
Ville bara stanna i sängen hela dagen men jag skulle ju iväg och jobba. 
Dock var det skönt att jag började 16.30 och inte 10.30, då hade jag nog sett väldigt död ut där. 

Jobbar heldag med Fanny imorgon om jag uppfattade hennes sms rätt. 
Får åka in på sjukhuset en snabbis under lunchen, har tid där 10.45 för käken. Fortsätta jobba efter det seeen... jobb på Sibylla 16.30-21.30.
Blir en lång dag med andra ord. 

Nu ska jag snart slå på ett Misfits eller Supernatural avsnitt. 
OCH hosta sönder mina stackars lungor :)::):)
ADJÖ. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0