I brought down the sky for you but all you did was shrug.

I brist på saker att göra i mitt liv så tänkte jag passa på att skriva lite.
Det har hänt en hel del saker sedan jag senast skrev något här
Kan ju rabbla upp ett par saker!

- JAG HAR ÄNTLIGEN FÅTT EN NY BIL!!! En silvrig volvo s80 som är snyggare än någonsin.
- Jag har varit i London och vill tillbaka dit varje dag. 
- Jag har fått mitt knä opererat men är dålig på att sköta knä rehaben. 
- Jag har fått ett långt vikariat som städtant inom Timrå kommun.
- Jag har träffat nya fina människor. 
- Jag har sett A day to remember i Sthlm. 
- Jag är på bättre humör än någonsin. 
- Jag har fyllt 19år. 


Annars dååååååååå?
Jag var på trav igår, vi hade en häst som skulle starta!
Tyvärr så mådde jag inte allt för bra. Allt gick jätte bra i början, jätte trevlig att vara där med Sofie, men sedan bjöd mor oss på fika - morotskaka och saft, och efter det kände jag mig riktigt illamående. 
Gick på toan och spydde. 
100% tårögd och äcklad.

Forsatte att känna mig illamående, men inte spyfärdig. 
Satte oss på en bänk för att vänta på att det 9e loppet skulle dra igång - det loppet som våran häst skulle vara med i. 
Säger åt Sofie att vänta på bänken, för att jag var tvungen att spy igen. AND I DID. 
Missade nästan hela loppet. Kom tillbaka ut när det nästan bara var upploppet kvar. 
Han kom femma!

Åkte direkt hem till Sofie, tog mig en Samarin och åkte sedan vidare till Ånge. 
Köpte med mig en flaska Loka i hopp om att den skulle få stanna i magen. 
ACK NEJ. 
Stannade i Fränsta och spydde lite mer. 
Det var sista gången, men kände mig fortfarande lite illamående.
HEJ VINCENT, JAG HAR SPYTT FLERA GGR.. PUSS? 

Idag mår jag mycket bättre!
Vincent sov till halv 4, SKÄMTAR INTE, HALV 4!!!!!
Så det blev frukost... kl 4. 
Nu sitter jag bara och nördar dator. 
Väntar på att karln ska spela klart så vi kan kolla på Taken. 

ADIOS. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0