För man gör det man vill, och man vill det man gör.

Godkvääääällll. 
Somnade halv 8 imorse(!!!!!) och vaknade halv 3. 
Gick ut en sväng, var borta max 10min, kom tillbaka och då hade Vincent redan lyckats somnat om. 
Trött kille!
Käkade frukost och begav mig mot Sundsvall. 

Tajmade fruktansvärt bra med Sofie då hon var i stan 2min innan mig. Väldigt duktigt!
Hon åkte från Sundsbruk och jag åkte från Ånge. 
Middagsdejtade lite grann med kinabuffé på Canton och begav mig sedan hemåt. 

Veckan kommer bestå utav jobb, träning och även någon utgång. 
Matilda kommer hem från Sthlm så tänkte passa på att träffa henne också!

Borde nog sova snart. Jobbar 6-10 VAAARJE vardag,
vilket betyder att jag kliver upp 5 och åker hemifrån halv 6. 
Tur att jag är fruktansvärt morgonpigg!
ADJÖ. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0