At least I can say I stand for something.

MATILDA HAR VARIT PÅ BESÖÖÖÖÖK! 
Så helgen började med jobb på fredagen, hem och hämta Vincent, fika med vännorna, sedan utgång!.
Suuuuuuuuper trevligt!. Bortsett från att touchen på min mobil la av när vi skulle hem från krogen. 
Mennnnn.. jag gav den natten att repa sig, AND IT DID! Thank God!!!

Plockade upp Matilda i stan för att åka hem till mig och mysa lite. 
Kollade på en massa serier och bara tog det lugnt. Hur härligt som helst.
Vi vaknade, käkade frukost och drog in till stan för att fika med Emma, Sofie och Annica!.

Nu är jag hemma igen. Är sugen på cola, men vi har ingen. HUhuuhuhHUuh.
Ska ge mig an en städning i rummet sedan glo på Supernatural. 

HEJDO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0