The surface shines, while the inside rots.

Börjar så klart veckan med jobb. Ochhhhhhhh... jag har fått en praktikant!
Inte vem som helst heller, utan en fin vän vid namnet Ina!. 
Känner mig fruktansvärt vuxen/gammal. 
Mest gammal :)

Anyways. 
Jobb 6-10, sedan pantade jag burkar med Fanny i Birsta och passade även på att luncha på Ikea. 
En tripp hem till Emma i blev det även. Träffade sötis Sune som var helt crazy när jag kom! 
Kul att umgås med Emis igen. Var ett tag sedan nu! 
In till stan för att dricka en te med Vincent, seeeedan... jobb 16.30-21.30.

Helgen då. 
Mor och far drog till syrran i Oslo tidigt på torsdag. 
Vincent kom hit efter sin skola samma dag och stannade tills igår! 
I fredags fick vi sällskap av Erica, Sofie och Kristoffer. Käkade potatisgratäng och fläskfilé a la K-man. 
Var och kollade på bio med Vincent i lördags, Star Wars 3D, lika bra som alltid! 

Gårdagen bestod av att släppa av karln vid tåget, fika med Emma, Birsta med Louise, och tillsist filmkväll hos Sofie med henne, Ina och Alexander. 

Har saker att göra såklart hela veckan tror jag. 
Samtidigt som jag vill ha en helt ledig dag, så vill jag det ändå inte, för jag vet att jag alltid blir på så dåligt humör och dööööööööör utav uttråkning.
Sällskap4EVER!
Lam tjej.
Gäspar så att det forsar floder av tårar ner för kinderna. 
SÅ JÄVLA TRÖTT. 
GODNAT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0