So never mind the darkness we still can find a way.

Godkväll!

Igår var det alla hjärtans dag, något jag alltid har tyckt är rätt överskattat men, det blev en fin dag. 
Började med heltid på Mariedal. OCH MINA JOURELEVER VAR RIIIIIIKTIGT DUKTIGA :). 
Kvällen spenderades med Vincent i min farbrors tjejs lägenhet. Det var tänkt att vi skulle ut och käka, men istället köpte vi mat och lagade där! Eller ja, Vincent lagade mat, jag gjorde bara sallad. 
Men somsagt, det blev en fin dag med en fin boyfriend. 

Jobb idag precis som vanligt. 
Tog ju på mig jobb i helgen också.. 10.30-16.30 på LÖRDAG(?!?!), och 15.30-21.30 på söndag. 
Jobbar varje vardag nästa vecka as usual mennnnnn är helt ledig den helgen. Skönt!
Den 27e börjar jag jobba heltid i Söråker. 
Vikariat det med, på 3 månader, men det kommer bli upp till ett år ungefär enligt chefen. 
Slitsamt för kroppen plus Sibylla på det. En bra period för mig att komma på vad jag vill göra med livet. 
Vill börja plugga, MEN VAD?! 

Tog en fika med Johanna idag då vi hade slutat. 
Därefter åkte jag hem till henne och Jyrki i Aspen. Mysigt ställe dom har där! :D 
Vill också skaffa eget. 

ADJÖ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0