Please don't get me wrong, see I forgive you with a song.

Huvudvärken vill på riktigt inte försvinna!
Idag var den värre än igår. Och inte blev det bättre av att det var tusentals människor som promt skulle äta på Sibylla ikväll. Stressad, arg och huvudvärk. Stressad: MYCKET FOLK. Arg: Pantade kunder......... Huvudvärk: Inte druckit cola på 4 dagar. 
Och jaa, det är mycket för en kvinna som nog drack cola exakt varje dag.
Hua!
Men det är bara att stå ut! Det blir bättre med tiden. 
Det är jag ett tydligt exempel på; Humöret för ungefär ett år sedan, och humöret nu.
Innan jag åkte iväg och jobbade 15.30-21.30 låg jag hemma som en död säl.
På riktigt. Klev upp halv 11, och kollade klart på första säsongen av Pretty little liars. 
Håller på att ladda ner några av de första avsnitten från säsongen 2 nu :]
Kul att bli beroende.
MEN DET ÄR JU SÅ SPÄNNANDE.

Imorgon då. 
Jobb 6-10, justera om min bettskena på sjukhuset 10.45, sedan jobb igen 16.00-21.30.
Haha vilken tur att jag använt min bettskena så mycket denna månad. 
DEN ÄR JU SÅ OSKÖN. Sitter som smäck på tänderna, men gör så att hela huvudet spänns. Och det ska jag ha när jag sover? No way. Då har jag hellre en cp käke tills jag dör. Kanske inte riktigt så, men jag har den hellre när jag är vaken. Det är ju så skönt att sova. 

Anyways. 
Har ingen mottagning hemma för tillfället. As knepigt. 
HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0