I've been through this such a long long time, just tryin' to kill the pain.

Och idag kan jag garantera att det blir en tidig kväll.
Allvarligt, klev upp 4, var på jobbet klockan 5 och slutade strax efter klockan 1. 
Satte mig en stund på Sibylla och höll Johanna sällskap, sedan var jag på arbetsintervju! 

Var hemma strax innan 4.

Jävla
Skönt.
Hade egentligen en dejt med Louise, men var tvungen att avboka för jag förstod att jag skulle vara helt död efter dagen. Och det var/är jag. 
Har grinat av varenda gäsp idag. 
Vad är det för mening att ha mascara då liksom?! 

Ska hoppa in i duschen och sedan kolla på serier tills jag slocknar. 
Låter fruktansvärt frestande. 
Och som pricken över i:et så bytte jag till ett par nya sängkläder förut idag.
Kommer sova som en GUUUUUUUD. 
Kan behövas, heldag med jobb imorgon också! 
Me and Erico!

ADios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0