I've been addicted to you.

Och så har man fått order om att stanna hemma från jobbet resten av veckan.
Så deprimerande så jag vet inte vad. 
Dom tror att det kan vara bihåleinflammation. Och är det värre imorgon eller på tors så ska jag penicillin.
Kul liv. 
Visst, jag har varit förkyld lääääänge. Och det är en lättnad att det inte beror på colan :).
Men jag vill inte behöva vara hemma från jobbet. Även fast det inte finns så mycket jag kan göra åt saken då huvudvärken absolut inte vill åka och jobba. 

Aja, får se vad som händer resten av veckan!
Satte mig med Johanna på Sibylla en stund efter jag varit på vårdcentralen.
Fick höra att någon SKET i papperskorgen på toan igår. OCH det värsta är, att det var egentligen jag som skulle ha stängningen, men bad chefen ta det för att jag hade sån huvudvärk. Kanske mitt smartaste drag nånsin.
Äckliga människor. 
Kom på klockan halv 3 idag att jag inte hade ätit något. 
Drack te vid halv 6 och sedan efter det har jag inte känt någon hunger eller sug efter något ätbart.
Tog och gjorde mig makaroner och korv när jag kom hem. Satt som smäck!
Men hur gott är det att äta när man inte känner någon smak? Haha inte ett dugg gott. 

Nu ska jag glo på Pretty little liars och tycka synd om mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0