It’s all too late to set things straight cause everything has been.

Denna helg har för mesta dels bestått av Vincent. 
Plockade upp honom i stan i fredags, var hemma vid halv 5. Han kände för att snarka mig i örat,
så jag gissade på att jag skulle få lite bättre med sömn i syrrans säng!
Han låg och drog sig/halvsov till 5 ungefär då jag skulle iväg och skjutsa mina parents till festligheter inne i stan. 
Köpte med mig pizza och kebab och intog ett soffläge resten av kvällen med karln.
Plockade upp mor och far vid 1 tiden på casiont. 
Som vanligt så åkte vi på Max innan vi åkte hem. Haha, har måstat åkt drive in där två dagar i rad nu!
Fredag OCH lördag. Vilken tur att fönsterrutorna fram på min bil fungerar :).

Åkte hem och sov. Vaknade. Skjutsade Vincent till tåget.
Plockade upp Erica och drog iväg och fikade med henne. Mycket trevligt.
Därefter blev det en sväng på Birsta med henne och Sofie, seeeen nördade vi Harry Potter ps3 spel hemma hos Erica! KUUUUL! Håller på att lära mig att inte få panik när någon attackerar mig...
Slänger alltid dosan till Erica när någon försöker döda mig.
Lame.

Men nu är jag hemma igen!
Börjar med heltid i Söråker imorgon. Ett långtidsvikariat som kan bli upp till ett år.
Dock börjar jag morgondagen först med 8 timmar städ, sedan 5 timmar på Sibylla.
En mjukstart på 13timmar? Efter att jag varit sjuk, eller varit.. Känner mig inte riktigt frisk än. Hoppas det går bra bara!
Nu ska jag se lite serier chockerande nog.
HEJDO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0