I'm not looking for sweet talk, I'm looking for time.

Orka ha sömnproblem på vardagarna. 
Speciellt när jag kliver upp klockan 5. 
Blir alltid glad om jag somnar innan kl 12, hur illa är inte det? 
För mig är det väldigt illa. Var hur bra som helst på att somna i tid förut, men inte nu längre eller. 
Skulle egentligen ut i fredags med Emma. Såg jääättte mycket fram emot det. Var ett tag sedan ju!
Men jag kände redan när jag vaknade att det inte skulle gå. 
Har för mycket saker att göra hela tiden. 
Och det är mest jobb. 

Jag vill ju jobba. Men jag blir arg på mig själv för att jag tar på mig lite för mycket ibland. 
Måste bli bättre på att peta in lite liv. 
Mennnn.... denna helg har börjat hyffsat iallafall. Kom hem strax innan klockan 6 igår. 
SOV i soffan, så jävla skönt. Mamma masserade mig lite. Sedan kollade jag på serier tills jag somnade, innan 11.
Klev upp 9, helt utvilad. Åkte och jobbade 10.30-16.30, sedan var jag med Sofie och Bea!.

Åkte inte hem allt för sent, hade en huvudvärk som inte ville försvinna. 
Kan ha och göra med att jag försöker sluta med mitt cola beroende. 
Drack ju cola exakt vaaaarje dag! I torsdags bestämde jag mig för att inte dricka på en hel månad. 
Johanna joinade mig, men vi bestämde oss lite senare för att inte dricka någon dricka alls denna månad.
Och gärna längre om vi klarar det. 

Jag tror vi fixar det. 
Och blir riktigt less på dom som inte tror jag kommer göra det.
Vill jag något riktigt mycket, så fixar jag det. 
Det kan jag lova!

Men men!
Klockan har passerat halv 11 och jag är trött. 
Ska fortsätta kolla på serier och sedan sova!
Jobbar 15.30-21.30 imorgon. 
Ska passa på att städa rummet lite grann på morgonen. 

HEJDO. 


Kommentarer
Postat av: Johanna

klart som sjutton vi kommer klara det!! :D

2012-02-19 @ 19:12:24
URL: http://johannanilssons.devote.se/
Postat av: hanna

MEN JA! :D

2012-02-19 @ 22:51:48
URL: http://hlou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0