I just want you to know who I am.

Dagen har bestått utav jobb och HUVUDVÄÄÄÄRK. 
Kollade med både Elina och Louise om dom ville ta mitt pass, men ingen av dom kunde. 
Så jag åkte dit och grinade lite hos Johanna som mådde ungefär lika skit som mig. 
Chefen kom ner och tog sista 1½ timmen. Så jag slutade samtidigt som Johänis, 19.30.

Hoppas den är borta imorgon, för då tänkte jag ta och börja träna igen!
Har ju blivit ett litet uppehåll då min förkylning inte velat försvinna. Inte för att den är borta nu men, känner att jag måste träna. Knät hoppar lite fram och tillbaka ur led lite då och då. Inte ett dugg skönt. 

Köpte med mig cola godisar från Shell innan jag åkte och jobbade. 
Och nej, det fungerade inte. 
Det är bara att stå ut! 

Har druckit en kopp med kamomill te nu, i hopp om att somna lite lättare. 
OCH MOTTAGNINGEN ÄR TILLBAKA HEMMA!
Hejdooo



Blomman blir 11år på torsdag! ihhhhhhhhhhhhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0