I can't do the talk like the talk on the TV.

Och hemma är jag fortfarande. 
Hemma och tycker synd om mig själv. 
Det är jag bra på.
Var på vårdcentralen idag igen då jag kände mig riktigt illa imorse. 
Sänkan i blodet som igår låg på 46 låg idag på 61. 
61!!!!!
Det är normalt om det ligger under 8. 
Så ja, jag är superduper frisk. NEJ. 
Fick antibiotika som jag ska äta i 10dagar. 
Ska ligga hemma och dö tills dess typ. 
Sov några få timmar inatt, kunde inte sova. Kan ha berott på värktabletterna, eftersom jag inte har tålamod att ta vanliga sketna alvedon, så jag kör på citodon istället, det fungerar, men brukar ge mig lite taskigt med sömn. 

JAG VILL GÖRA NÅÅÅÅÅÅT. 
Jag har ingen feber, så jag smittar nog inte. 
KOM IGEN.
*Tar en paus från skrivandet och ringer och grinar hos Sofie...*
AHHHHHHHH JAG VILL GÖRA NÅGOT.
JAG HATAR ATT VARA SJUK.
OCH ATT BARA VARA HEMMA.
DET ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT DEPRIMERANDE.
Vill bara döööööööööööööööööööööööö.

Nu måste jag ge Trolle mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0