Du borde veta att i nästa liv blir du ingenting värd.

Godkvällllllll. Nyss kommit hem från ett 4 timmars pass på Sibylla.
Känns alltid bra att jobba på en söndag kväll, så man kommer in i jobb-rytmen tills på måndag då det återigen är dags att kliva upp superdupermega tidigt. 
Och inte nog med det så är det fruktansvärt deprimerande att bara ligga hemma på en söndag. Kände exakt samma sak när jag fortfarande gick i skolan.
Så värdelöst med söndagar. 
Jobb eller sällskap är lösningen!

Gårdagen började med att jag sov till halv 3(!!!). Hade liksom inget viktigt att kliva upp till eftersom hela dagen var oplanerad. Vid 7 tiden skuttade jag in i duschen och letade sedan saker att göra. 
Plockade senare på kvällen upp Erica och Kristoffer och drog hem till Sofie för en liten filmkväll. 
Mitt i alltihopa så skjutsade jag in Maria och tre av hennes kompisar till krogen.
Åkte från Sofie strax efter 1. Släppte av K-man i Sörberge och åkte till stan för att ta en lyxshake med Erico. 
Skjutsade hennes syster samt sällskap från ett ställe till ett annat ställe i Fagervik, skjutsade hem Erica och åkte till stan och skulle plocka upp Maria + hennes kompisar. Dom skulle till tre olika ställen, och den sista kvinnan skulle till Njurunda! Kan ju säga att jag var riiiiiiiiiiiiiktigt trött när jag skulle bege mig hemåt. 
När jag var på motorvägen vid Timrå så ringer Maria igen och vill ha skjuts igen. SNÄLL som jag är, så vänder jag.

Jag var hemma halv 6 imorse. Fattar ni?!?!? HALV 6!.
Mest chockad var väl pappa som redan hade klivit upp när jag kom hem. Frågade om jag ville ha frukost? Haha.
Gick mig och la mig och sov och ställde alarm på halv 11 för att ställa upp som vägvakt på en skidtävling. 
Var helt hundra på att jag drömde att pappa sa att den blev inställd. Såå jag kliver inte upp, utan väntar på att dom ska väcka mig. Kliver upp själv strax efter 12 och frågar om det inte blev någon tävling?
Då berättar pappan att han hade varit in och pratat med mig, och att jag hade svarat. Så jävla trött tjej. 
Var säker på att det var en dröm. 

Anyways! 
Ska upp runt 5 imorgon som vanligt. 
En kort dag med jobb, slutar 10. Och antingen så åker jag till farmor i Indal och hälsar på efter det eller så hoppar jag in och jobbar på mammas dagis ifall det behövs. Tydligen många som är sjuka nu. 
Sedan mot kvällen så blir det väldigt mycket succé hemma hos Erica!.

Ska lägga mig i en riktigt djup sömn. 
LOVE IT. 

Sleeep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0