But I don't know how to feel.

Jobb 5.30-14.00 med Erica.
Min bil valde att inte starta efter att vi hade varit in på Ica. Batteriet var heeeelt dött! Som tur var så är Erica alltid redo och hade startkablar med sig. Fick köra bort bilen till garaget på kultur och teknik kontoret. 
Kom tillbaka dit efter vi slutat, och då hade pappan redan köpt ett nytt batteri till mig.
Ännu mer på skuldlistan till honom. 
Jag menar, den ligger ju bara på 18000 nu.

Satte mig och tjattrade lite med Johanna på Sibylla innan jag drog hem. 
OCH FY HELVETE VAD GRISIGT KALLT DET ÄR IDAG!!
Vill nästan stanna inne hela helgen om det tänker fortsätta, men gud så deprimerad jag skulle bli av det. 

MENNNNNN! Om lite mindre än en timme så blir det tacos och filmkväll hemma hos Fanny med henne, Erica och Fredrik. Har sett fram emot det heeeeela veckan. Känns som ett riktigt bra avslut på en vecka som denna!

Welll.
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0