Are we getting closer, or are we just getting more lost?

Ingen sömn alls inatt. 
Vid 4-5 tiden gick jag och la mig i syrrans säng i hopp om att jag kanske skulle kunna sova där.
Såklart inte. 

Klev upp 45min innan jag skulle skjutsa Sofie till skolan.
HEEEELT förstörd båda två.
Det visade sig att hon inte hade någon lektion. Svängde in på dollars och köpte glas, en fruktskål och ett ps3 spel (har inget playstation, men har tänkt att köpa ett snart!). Skulle åka till mormor och sova,
ingen utav oss kunde sova. VI VAR AAAS TRÖTTA, OCH SEGA I HELA KROPPEN.
Men det gick inte att sova.
Åkte till stan, drack juice på Ch, köpte mig en snygg väst på Gina.
Funderade helt seriöst på att sova i bilen, ångrade oss och åkte hem till Amie istället.
Fick tre söta Coca cola presenter av henne från Thailand (!!!<3) och så åt vi semla :).
Vid 7 tiden var vi och kollade på Inas föreställning i pole dancing!
DUKTIIIIG! <3


Har försökt sova sedan jag kom hem. Har inte gått alls.
Tänkte försöka få lite sömn innan jag ska hämta Vincent i stan någongång inatt.
Har fått en härlig huvudvärk också.
Puss på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0