And there's one thing I can do nothing about.

Vaknade, klädde på mig. Grinade lite. FÖR HELVETE VAD ONT DET GÖR I SKALLEN......
Ringde chefen, sjukanmälde mig. 
Drack te, tog en tablett, gick och la mig igen.
Vaknade, klev upp, biggest mistake EVER. Nej men ungefär. Kände ingenting i huvudet när jag låg ner, men direkt när jag ställde mig upp så var allting tillbaka.
Ringde vårdcentralen, fick tid kl 1.

Dom lär väl säga att jag ska börja med koffein tabletter. 
Men när jag till och med stannar hemma från jobbet för att det värker så mycket så är det illa.
Igår åkte jag på jobbet ändå. Och jobbade dubbelpass. Men det misstaget vill jag inte göra om.

UHUHU. Orkar inte. 
Ska klä på mig och åka snart. 
Kul att köra bil med det här.
Svar: Nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0