För jag vill att ditt hem blir där jag hänger min hatt.

Godkväll.
Känns som att jag är expert på att skriva blogginlägg när jag är på dåligt humör. 
Skriva av sig är ju aldrig fel. 
 
Fast egentligen borde jag inte vara på dåligt humör. 
Mitt liv är bra. 
Jag har fina vänner som alltid gör mina dagar så mycket bättre.
 
Men jag tänkte på en grej idag.
Jag och Sofie åkte hem till Alexander lite impulsivt idag och drog ner på BSK med honom och Ibbe. 
Fotbollen var såklart med, och jag ÄLSKAR fotboll. 
Men, gör jag en minsta lilla fel när jag sparkar bollen jätte försiktigt så kommer jag ligga på marken och skrika. 
Jag orkar verkligen inte ha det såhär. 
Visst att jag inte kan spela fotboll och friidrotta på hög nivå, det var något jag accepterade för längesedan. 
Men att inte kunna vara med och spela fotboll för skojs skull i vardagen?
Det är pinsamt, och det är jävligt jobbigt. 
Jag har inte kunnat gått normalt på tre veckor. 
Och mitt besök på vc förra veckan lutade mot en meniskskada = ortopedbesök = magnetröntgen = knäoperation.
Det blir min fjärde knäoperation isåfall. 
Jag är 19år, har opererat knäna tre ggr, och förväntar mig en fjärde. 
Det känns inte okej. 
Jag vill inte ha det så. 
 
Bara det fungerar i vardagen är jag nöjd. 
Jag vill inte vara rädd för minsta lilla felsteg när jag promenerar. 
Jag är 19år, inte 85.
 
Nu dricker jag rosé och kollar på serier. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: princess

Hatar att livet suger.
Och jag kan aldrig förstå hur jobbigt du har det, och jag vet inte vad jag kan göra för att du ska må bättre över det. Men jag finns alltid här, och det vet du.
Älskar dig, bästa vän <3

2012-08-16 @ 23:04:00
Postat av: princess

Hatar att livet suger.
Och jag kan aldrig förstå hur jobbigt du har det, och jag vet inte vad jag kan göra för att du ska må bättre över det. Men jag finns alltid här, och det vet du.
Älskar dig, bästa vän <3

2012-08-16 @ 23:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0