You'll never be what is in your heart.

Uäääh.
Är inte det minsta pigg.
Skickade iväg pappa tidigt som in i helvete imorse, sedan blev det jobb som vanligt.
Samtidigt som jag käkade lunch så läste jag en artikel om en hund som överlevde då dom försökte gasa ihjäl den.
Dom gjorde så med hundar som aldrig blev adopterade, efter att denna hund nurå överlevde gasningen så ville över 100 pers adoptera honom. Det var så vackert så jag grät i personalrummet på jobbet.
Grät återigen då jag skulle berätta vad jag läst för Barbro, och återigen när jag skulle berätta för Erica, OCH återigen NU.

Jag ääääälskar hundar. Världens finaste djur.
Och jag mår psykiskt dåligt av att veta att dom skickar in dom i ett rum och gasar ihjäl dom endast för att dom annars inte vet vad dom ska göra med dom..
:(
Var och inhandlade lite saker inför resan med Fanny och Erica efter jobbet.
Därefter drog jag hem till Erica, käkade middag och spelade guitar hero!
Kom hem närmare halv 9, har kollat på två Vampire diaries avsnitt och återigen grinat ihjäl mig.

Idag är en känslig dag.
Klev upp alldeles för tidigt...

Klockan är snart 22.
Ska tvätta av mig sminket och sova. SÖMN <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0