You can't trust freedom when it's not in your hands.

Goddag!
Pigg? Inte det minsta. Har lite ont kroppen också för den delen.
Sitter nu i personalrummet på jobbet och väntar på att Barbro ska komma förbi så vi kan traska bort till folkets hus där vi tillsammans med Marianne ska käka lunch!

Tänkte ta ut lite av min komp tid för att sluta direkt efter lunch idag. Ska hem och vila och städa lite innan Vincent kommer till stan vid 7 tiden.

Ska bli jäääättte skönt med långledighet och uppfattade jag mami rätt så kommer min kusins barn till min moster över påsken, så det ska bli trevligt att äntligen få se hennes söta ansikte igen. Var ett år sedan jag träffade henne förut, hon har säkert vuxit på sig en hel del nu, spännandeeeeee!!

Mennnn... Nu har jag inge mer vettigt att säga!
Adjö



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0