Without saying a word you can light up the dark.

Godkvällllll.
Gjorde ett par örhängen och en ring igår med Vincents mami. Dom blev svart och mörkgröna.
Fick göra dom själv av glas. KUL JUUU.
Dock är jag inte kreativ för fem öre. Men det var kul att pyssla lite på egen hand!
Vandrade tillbaka till huset. Kollade på lite Supernatural, därefter trängde vi ihop oss i soffan jag, Vincent och hans mamma och kollade på Småstadsliv 2. Skrattade, drack och åt!

Åkte därifrån idag vid halv 2 tiden.
Köpte med mig mat i stan och åkte hem till Fanny och käkade där.
Hon hjälpte mig lite med håret och så kollade vi på Avatar. Drog senare hem till mig en snabbis för att ge Blomman mat och sen vidare till Erica där vi gjorde succé och pratade en massa!

Kom hem för lite mer än en timme sedan. Har kollat på lite Supernatural igen men dör av uttråkning.
Redan less på att vara långledig. Det har gått bra under hela tiden jag haft något att göra - tors, fre,lör + nästan hela söndagen. Men nu har jag varit själv i lite mer än en timme och jag dööör av uttråkning. Kunde lika gärna ha stannat kvar i Ånge tills imorgon! Men då hade jag aldrig träffat Fanny och Erica :(
Vad är det för mening att vara ledig om man inte kan utnyttja det helt och hållet? = sällskap 24/7.
Veckan kommer se ut: Jobb tis. Utbildning ons-fre. Jobb på GIF matchen tors. Helgen då? Lutar mot en utgång med Louise som fyllde 19bast nu i helgen!

Imorgon ska jag iväg till Birsta och köpa en present till min kusins barn Kadia.
Ska bli kul att träffa henne igen, var ett tag sedan!

Men nu. Patetiskt nog, ska jag dricka upp mitt vin och hoppas på en riktig god natts sömn!
Adjö människor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0