Not really an option, let go or fall apart.

Trött som få då jag vakande vid 9 idag och kunde inte somna om.
Sjukt sugen på att slänga mig i sängen och sova nu, men då kommer jag aldrig kunna sova inatt.
Jobbigt dilemma.
Vill såklart göra något idag, men har ingen aning om vad.

Igår var jag och Fanny och åt kinamat!
Skulle egentligen spela lite bowling efter det med Erica, men klockan hann bli så mycket så vi åkte hem till Fredrik och spelade Uno istället.
Alla satt och gäspade ihjäl sig strax innan vi skulle åka. Trevligt!
Kom hem närmare 3 tiden. Slockade på en gång!

Men idag dååååååååå. Vad gör man?
Imorgon inleder jag en arbetsvecka med 7 av 7 dagar jobb.
Ser absolut inte fram emot det, men what 2 do?
Dessutom har jag prov veckan efter på det vi lärt oss på utbildningen - så jag klarar utbildningen.
Ska plugga in en bok på 200sidor.
Kommer förmodligen vara på dåligt humör denna vecka då jag kommer måste prioritera att fixa provet istället för att vara med vännerna.

Livet kommer vara värdelöst denna vecka, och det finns ingenting som kan få mig att ändra den inställningen.
Uuuuuhhhh adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0