The more I see, the less I know, the more I like to let it go.

Godkväll!
Min helg har varit bra. Bytte somsagt bort mina Sibylla pass, så istället för att jobba så har jag varit med vänner och Vincent!
I fredags var vi hemma hos Victor och grillade trots snövädret. 
Kul att träffa lite vänner från högstadiet!

Åkte inte hem allt för sent därifrån.
Kollade på Supernatural och myste med Vincent resten av kvällen.
Gårdagen blev inte så mycket mer annorlunda.
Vi grillade inte, utan tog en prommis med Trolle på kvällen. När vi kom tillbaka blev det ett cola och chips mode framför Scary Movie 1+2.

Skjutsade Vincent till tåget kl 2.
Min bil valde att inte starta för jag hade inte så mycket bensin i, så jag fick ta mami's gammelvåffla.
Direkt från stan till Erica där vi fikade gofika och kollade på resor!
Hittade en mycket intressant, 4 maj från Arlanda.
Åkte hem till Fanny och bestämde att vi skulle åka då!
Ska bli superkul!!!!!!!
:D

Är helt slut nu. Ska kämpa mig igenom ett Supernatural avsnitt innan jag ska sova.
Veckan ser ut:
Jobb mån + tis.
APT möte tisdag.
Prov på utbildningen ons+tors = kvällsstädning på onsdag.
Jobb och lööön på fredag!

Självklart kommer det hinna ändras och läggas till saker.
Annars går jag säkerligen under :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0