Sometimes I feel like my only friend.

Men då tänker jag efter och inser att jag har många fina vänner som alltid gör mina dagar bättre.
Johanna, Fanny, Sofie, Erica, Cissi. Och självklart mina två fina arbetskamrater Barbro och Heidi.

Gårdagen slutade riktigt dåligt.
Inga detaljer om det. Förutom att jag var argggggggg.
Riktigt arg!
Haha.

Kom hem för en stund sedan nu från 12timmar jobb.
Först städ sedan Sibylla. Körde 12 timmars igår också.
Lunchdejtade med pappan och Barbro på Folkets hus. Ochhhhhh..
har haft en härlig kväll på Sibylla med min besta Johänis!
Vi jobbar så bra tillsammans! Synd bara att vi nästan aldrig jobbar ihop längre :(

Imorgon blir det jobb igen. Sedan får jag se vad jag ska göra. Tänkte svänga förbi kontoret och se om chefen har någon handkräm till mig. Mina händer håller på att torka ut av allt medel jag använder varje dag.
Intressant va?

Bytte bort mina Sibylla pass idag också, skulle egentligen jobba lördag och söndag kväll, men Johanna L kom förbi Sibylla idag och ville så gärna ha dom! :D
Jätte lycklig. Ledig heeela helgen.
Mindre jobb - Mer vänner och Vincent.
Kan inte bli bättre.

Tänkte kolla på Supernatural, men jag är så trött så jag orkar inte.
Ajösssss

Kommentarer
Postat av: Johanna

<3

2012-04-18 @ 22:13:03
URL: http://johannanilssons.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0