Right or wrong I will stand on my own two feet.

Hej kompisar.
Slet mig inte ur sängen förrän närmare halv 2.
Då började jag få liggsår.
Är inte van vid att kunna sova hur länge som helst.
Kikade på lite Supernatural, drack ett glas vatten och gick ut och tvättade ren bilen.

När jag nästan var klar så kom Erica så vi tog och tvättade hennes bil samtidigt.
Hann knappt börja innan Fanny också rullade in!
Strax efter det kom mami hem.
Hon hade köpt med sig hamburgare som vi grillade.
VERY tasty!
Bokade parkering på Arlanda gjorde vi också.

Fanny åkte iväg närmare halv 6 tiden och jag och Erica intog ett vila efter maten mode i sängen.
Därefter blev det en prommis med Blomman!
Sen har tiden bara sprungit iväg. Har kollat på gamla videor och druckit te.
Nu har jag intagit ett sovläge.

Ska se på lite Supernatural innan jag ska sova.
Jobb imorgon på GIF matchen 12.30 till 18.30 ungefär.
Sennnnnnnnn ska jag träffa Fanny och Erica för att beställa lite taxfree varor!
Snaaaaaaart Kretaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0