Now learn from your mother or spend your days biting your own neck.

Goddagens.
Vaknade 5min innan alarmet imorse. Ganska onödigt att jag alltid vaknar innan alarmet eftersom när man kliver upp så pass tidigt så behöver man alla minuter sömn som man kan få!

Igår jobbade jag på GIF matchen. Det gick bra och det var roligt och träffa folket på arenan. Vi var 5st på våning 4, en i baren och fyra st i servisen. Jag, Tanya, Filip, Louise och Putte. Tanya och Filip är ungefär lika onormal som mig så det var ju bra att man fick ha lite roligt på jobbet! Händer ju inte allt för ofta.

Giffarna vann med 3-1 och efter matchen tog jag med mig Emma och åkte hem till henne där vi käkade middag och pratade lite. Har saknat henne jag!
Drog därefter hem till Fanny då hon, jag och Erica skulle beställa taxfree varor precis som planerat. Hon skulle få karl-besök så jag och Erica var superschyssta och hjälpte henne att städa medans hon fräschade upp sig. Jag var nog mest nervös, haha.
När han sa att han var i hudiksvall så tog jag och Erica över disken och gjorde det fint i köket!
När han sa att han var i Sundsvall fick jag panik och började föna Fannys hår! Vad är det för fel på mig?
Tillslut kom han!
Dom åkte iväg en stund och jag och Erica kollade ut genom fönstren efter dom som två oroliga föräldrar. Haha.

Var hemma vid klockan 10 om jag minns rätt och la mig och glodde på supernatural bara. Somnade strax därefter.

Nu är jag på räddningstjänsten. Ska städa fint här eftersom dom blir utan städ nästa vecka. Sen blir det lunch och sedan blir det att åka bort till Heidi på ala!

Tror vi kommer sluta lite tidigare idag. SKÖNT! Då hinner jag sova lite innan Vincent kommer med tåget.
Ikväll ska vi till Erik och fira sista april. Erica och Sofie ska också det så det blir nog trevligt!

Nu måste jag fortsätta jobba hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0