I know how you feel inside, I've been there before.

Duktig jag varit på att uppdatera häär :):):):)
Har inte haft tid helt enkelt, men nu har jag!
Lite tid iaf, innan jag ska sova. 
Fortsätter väl från senast.

Fredagen bestod av utbildning 8.30-13.00, skulle egentligen sluta kvart i 4 men kvinnan som hade utbildningen skulle hinna med ett flyg.
Åkte direkt in till stan för att hämta mannen min, åkte hem, käkade middag och firade syrran som kom hem från Norge över helgen. Drog vidare till Johanna runt 8 tiden där det blev alkoholförtäring med henne, Vincent, Jyrki, Anna O, Anna L och Jyrkis kompis Lunkan!
Super trevlig kväll! Jag och Vincent åkte med Anna L's boyfriend hem till mig senare på natten.
Var väl hemma... närmare 3 tiden?

löööördag så minns jag inte när jag klev upp. Men bra mycket tidigare än Vincent iallafall!
Han slet sig ur sängen viid.. 1 tiden kanske?
Käkade frukost, syrran klippte hans hår, skjutsade honom till en kompis i Timrå, och själv drog jag iväg för att jobba 6 timmar på Sibylla.
Det var en rätt så lugn dag där. Sista kunden kom 19.20, dödsskönt!
När jag slutade drog jag bort till Sofie en snabbis och tog med mig henne hem.
Vi kollade på en massa gamla videor på några av våra skolavslutningar från när vi gick mellanstadiet på Ljustorp.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :')
Finns även en video där jag sitter bredvid våran dåvarande häst och säger: "Du är så snygg Björkman, men inte lika snygg som mig!!" Jag var väl kanske 8-10år nånting. Självförtroendet på topp eller? Haha.

Klev upp tidigt på söndagen för att duscha. 
Därefter åkte vi på en gång hem till henne och gjorde oss klara och käkade frukost.
Skjutsade in henne till stan då hon skulle upp och jobba på södra berget.
Själv så åkte jag till Sibylla och höll Johanna sällskap en stund tills Vincent kom dit.
Tog med mig honom till stan för en fika på Ch innan han skulle ta tåget hem. Seeeeen åkte jag och hämtade Emma, Matilda och Sandra i Skönsberg för ännu en fika på Ch. Matilda var hemaaa <3
Dessutom hade Glitter rea...........så jobbigt.
Sandra tog bussen tillbaka till Sthlm och jag Emma och Matilda drog hem till Emma och käkade en redig middag där!. Blev kvar där en stund innan jag begav mig hemåt.

I måndags jobbade jag först 6.00-14.30, och därefter 16-20.
Hade glömt mina solbrillor hemma hos Emma, så jag åkte dit och hämtade dom.
Planerade om lite och valde att sova där. Skulle gå ut och parkera om bilen, glor ner i mobilen på vägen tillbaka. För jag veeeeet ju vart Emma bor nu, piece of cake!. Öppnade porten, gick in, upp, öppnade lägenhetsdörren. Fast... fel dörr bara. Där låg ett hundkoppel. Jag fick panik och sprang genast ut till rätt istället!
Hahha pulsen min efteråt.......

Som sagt, sov hos Emma, vaknade tidigt igår då det var dags för jobb igen 06.30-14.30.
Trött, såklart. 
Därefter blev det en stängning på Sibylla 15.30-21.30. DÖDS MYCKET FOLK. Dö alla hockeymänniskor, DÖ.
Sa helt seriöst till Elina att jag ville hoppa ut genom fönstret och bryta nacken. Humöret mitt när jag blir stressad, och arg...
När jag slutade åkte jag och sov hos mormor!

Men inatt ska jag sova hemma!
6.00-14.00 idag, därefter 15.30-21.30.
Lyckades göra en fin vurpa i trappen till dagiset. EN STÅLTRAPP SOM ÄR KANTIG OCH SMÄRTFULL.
Skulle skutta upp för att hämta kortet till brandstationen som jag hade glömt. Skuttade inte tillräckligt högt och slog halva min högra sida. Blå på två ställen på benet, på armbågen och på sidan av bröstet.
Hahaha svor och haltade in, svor lite mer, och gick som vanligt ut igen.
Min tur <3

Nu ger jag upp för idag.
Jobb imorgon igen, sedan långledigt! Ska bli dödsskönt.




Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahahhaha, jag kan riktigt se vurpan framför mig! haha

jävla tur du inte slog ansiktet! haha

(förlåt för att jag skrattar (a) <3)

2012-04-05 @ 21:49:09
URL: http://johannanilssons.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0