I don't mind spending everyday out on your corner in the pouring rain.

Godkväll!
Denna dag har både varit bra och dålig.
Började med att min vikarie inte dök upp. Ringde chefen. Hon visste inget.
1½ timme senare fick jag reda på att hon var sjuk och att dom skulle skicka dit någon annan som jag skulle visa runt så hon visste vad som skulle göras.

Det slutade ju bra! Men började lite sämre.
Käkade lunch med Barbro och tog både Reningsverket och Räddningstjänsten innan jag begav mig bort till Ala. Hjälpte Heidi att bona golvet och skura korridorerna.
Åkte till Sofie, drack te och åt bulle. Åkte till Birsta, köpte säkringar till bilen och två par skor!!!!

Tillbaka till Sofie, pratade med Alexander på msn och han berättade att han skulle iväg och bowla senare. Kunde inte låta bli ifall jag och Sofie fick hänga med, vilket vi såklart fick! :D
2 banor klockan 19.00, jag, Sofie, Alexander, Ibbe, Victor och hans girlfriend Jennie.
Mycket roligt!

Jag och Sofie döpte om alla, Alexander - Alejandro och sedan 13årman.
Ibbe - Ibbelicious.
Victor - Victoria.
Jennie - Benny.
Jag och Sofie hette länge våra egna namn tills vi sedan bytte till Hanna fabulous och Sofie fabulous.

Kom hem för en stund sedan.
Ger upp på en gång. Så jävla trött nu.
Dags för utbildning ons-fre så jag har sovmorgon till 06.30 resten av arbetsveckan!
Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0