Cause I have other things to fill my time.

Som vanligt lyckas jag alltid bli rätt off på att skriva.
Veckan dåååå.....
I måndags... Jobbade jag!
Åkte hem direkt efter jobbet och lagade mat. haha
Inge mer med det liksom!

Jobb och apt möte i tisdags.
Åkte bort till Sibylla och höll Johänis sällskap en stund innan jag först skulle käka med Fanny och Erica och sedan vandra i elljusspåret med dom och Sofie.
Skjutsade hem Sofie och tog sedan med mig Fanny hem för att plugga!

Iiiiiigår så satt jag i 4timmar med att göra ett prov på SRY utbildningen som jag har gått.
8 häften med 3-4 sidor i varje häfte. </3
Därefter skulle vi göra ännu ett praktiskt prov.
La mig och vilade en stund hemma hos mormor innan jag plockade upp Erica för att ta lite kvällsstädning på mina dagis.
När det var klart så åkte vi hem till Erica.
Rökte lite vattenpipa och pratade!
En stund senare kom även Fanny dit. Snackade lite om resan och spelade guitar hero!
Jag hängde med Fanny hem och sov där.
Vi skulle ändå upp samma tid!

07.00 började vi idag.
Fick reda på att jag KLARADE PROVET! :D
Nu har jag ett yrkesbevis, jätteglaaaad!
Slutade strax innan 9. Intog ett viloläge hemma hos mormor.
Åkte iväg och lunchade med Cissi runt halv 11, sedan bort till Söråker direkt på dagisen.
Eftersom jag tog det igår kväll så såg det rätt bra ut, och jag behövde egentligen inte åka dit.
Intog därefter ännu ett viloläge hos mormor innan det blev jobb på Sibylla 16-20 med Johanna!

Har vilat så pass mycket idag så jag vet inte hur jag ska kunna somna inatt.
Gäspar förfullt nu, men jag känner mig inte tillräckligt trött i skallen.
Ska upp halv 5 imorgon. Pappa ska till Paris och vill ha skjuts till stan innan jag börjar jobba. Så vi åker kl 5 härifrån. Börjar ju jobba kl 6 jag. Så jag måste upp en timme tidigare än vanligt </3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0